34 Tahun Yang Lalu... (4 Ogos 1977)

34 tahun yang lalu, jam 2.45 pg.. seorang wanita yang aku panggil mak kini telah berjaya mengeluarkan aku dari kantung perutnya utk aku melihat dunia ini.  Semuanya dgn izin Allah. Dgn kepayahan beliau, aku mula melihat dunia ni. Terima kasih mak.



 Dibesarkan dan dimanjai oleh kedua org nenda tersayang, yg kini telah meninggalkan aku buat selama-lamanya. Nenda yang aku panggil Tok dan Tok Wan.  Suatu ketika dulu aku pernah di panggil "anak tok".. maklumlah, kemana2 pn asyik dgn tok ajer.. hihi.. Dari tapak kaki sebesar 2 jari, kata orang sehinggalah boleh berpijak di bumi dgn tapak kaki sendiri.. Terlalu byk kenangan dgn mereka, sehinggakan boleh menitiskan air mata mengenangkan mereka yg telah bersusah payah membesarkan aku... huhu... :.(

  Kini aku telah mempunyai keluarga sendiri.  Suami yang bertanggungjawab & yang penting understanding.. hehe.. Anak2 4 org yg adakalanya memeningkan tp dlm masa yg sama menceriakan kehidupan kami.



 Apa yang aku harapkan kini semoga Allah memberkati perjalanan hidupku, memelihara keluargaku supaya berada dalam keadaan sihat sejahtera terhindar dari hasad dengki org sekeliling, di murahkan rezeki supaya aku dan suami dapat membesarkan anak2 dalam keadaan selesa dan masa depan mereka terjamin.  Ku juga memohon supaya di beri kekuatan dan semangat dalam perjalanan menuju impian.



..~aamiin~..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

~Produk Amway sangat menjimatkan~

Formulasi untuk Wanita Tropical Herbs (60 cap)

Pop Corn Dari Pressure Cooker